Powernap.

2010-12-15 @ 14:47:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Har aldrig i hela mitt liv varit bra på det där med powernaps. Min kropp är liksom vaken när den är vaken,, och sover är den sover.. Ja just det. Hm.
I alla fall, jag lägger mig väldigt sällan i soffan mitt på dagen för att ta en "tupplur" på en halvtimme för att sen fortsätta som vanligt igen. Om jag försöker klarar jag oftast inte mer än 5 minuter utan att bli rastlös och full med spring i benen. Jag kan liksom inte slappna av mitt på dagen.
MEN. Hör och häpna, idag har jag tagit en POWERNAP! Den varade i ca 15 minuter, och under denna korta tid lyckades jag somna in stenhårt, så pass att jag fullkomligt flög upp ur soffan helt övertygad om att klockan var 8 på morgonen och att jag just hade försovit mig till skolan, när mobillarmet ringde.
Det var en läskig upplevelse måste jag säga. Så läskig att jag nog kommer undvika det där med powernaps i framtiden, även fast dagens lilla slummer säkerligen var välbehövlig :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Josse

Hej!



Såg att du var intresserad av min vintageväska på min blogg (http://jossesbloppis.webblogg.se/2010/december/saljes-brun-vaskaportfolj-vintage.html). Den finns kvar, men dock är det väldigt många som är intresserade av den. Vad är du villig att betala för den? :) Svara gärna till min mail.



Hälsingar

Josefine

2010-12-16 @ 22:13:09
URL: http://jossesbloppis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback