2010-02-16

2010-02-16 @ 19:48:49 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Fettisdagen i all ära men jag har faktiskt inte ätit någon semla i år, illa:P Får bli någon annan dag.

Spenderade ett antal timmar på stadsbiblioteket idag men det var skönt för jag fick en hel del gjort. Ögonen kändes lite som russin när jag gick därifrån, ni vet sådär när man har fokuserat ögonen alldeles för länge i en bok och sen tittar upp? Läskigt, haha.
Juste! Fick med mig en bok hem också! *Trumvirvel*..... "Spansk Grammatik"! Ni förstår inte hur mycket jag saknar spanskan! Efter att ha pluggat spanska i 7 år och dessutom varit ihop med en chilenare har jag verkligen lärt mig älska det språket. Något som förstås symboliseras lite med min tatuering <3

Sitter och kollar på "Halv 8 hos mig", hihi, tycker det är skitkul! Ska fortsätta kolla!



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: sovereign

Åh okej! Jag tycker också om att skriva. Vad har du för fler intressen?:)



Det är ett säsongsjobb på hotell! Känner mig inte redo för att börja plugga igen. Lär väl dock bli att göra det, snart, någongång ;)



Ha en bra..askonsdag! haha

Kraam!

2010-02-17 @ 08:26:16
URL: http://ssovereign.blogg.se/

Postat av: Hanna

nej, man petar bort grädden! ;)

2010-02-17 @ 13:10:32
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback