Inställt!

2010-02-20 @ 07:32:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Godmorgon!
Nej, jag är inte dum i huvudet som är uppe såhär tidigt en lördag;) Tanken var nämligen att jag skulle åka iväg på årets första hopptävling med Olympus idag. Har taggat som tusan hela veckan men nu när det väntas snöoväder och väderflickorna på TV säger : STANNA INNE!! så har vi tagit ett sent besult om att stanna hemma. Tanken på att köra av vägen med hästtransporten får håren i nacken att resa sig på mig. Det är helt enkelt inte värt det!

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med denna lördag.. Känner mig sugen på att springa eller nått men då måste man ju ge sig ut i stormen.. Kanske kan plocka fram yoga filmen?? :) Nu vet jag! Jag ska baka en limpa! hihi =)



Enjoy

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Ursh vilket väder det verkar vara där hemma idag, du gör nog rätt som stannar inne.

Tänka sig hur mycket de där pojkarna kan påvera oss egentilgen. Först är allt underbart och sen när det tar slut så ska vi gå och må dåligt i evigheter.

Ta hand om dig där hemma :)

2010-02-20 @ 13:36:30
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback