Lång dag på jobbet

2010-02-28 @ 22:25:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hur fasen kan en 12-21 dag kännas så jäkla mycket längre än en 6-15 dag? Hmm.. nått att klura på!

Har som ni kanske förstår inte hunnit med så mycket annat än jobbet idag. Har satt mig ner med datorn nu för att uppdatera mig lite om vad som händer i världen. Både i bloggvärlden och den verkliga. Jag tycker det är läskigt att det finns sånna sjuka naturkatastrofer som drabbar miljontals av människor i hela världen, förutom oss i norden. Vi befinner oss i ett av få områden på denna jord som är skonade från hemskheterna.. Det är på ett sätt orättvist, vi får helt enkelt vara tacksamma! Agradecidoos.




Gillar hur jag kladdar ner smörpaketet^^

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback