Ofokuserad?

2010-02-02 @ 23:22:55 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Känns som att det är mycket som ältas i mitt huvud för tillfället. Man blir liksom.. utmattad av att tänka så mycket som jag gör. Nu kanske det låter som att jag tror att jag är värsta filosofen men nej det är inte så jag menar. Jag tänker på jobbiga saker. Vad man har gjort och om man ångrar sig. Vad som har hänt och hur man kan ändra på det. Vad vill man ändra på? Vad vill man inte ändra på? Vad tusan är det man BORDE göra..? Borde kanske bara släppa allt. Släppa taget om tankarna och låta kroppen styra. Försvinner den där känslan av hopplöshet då? Försvinner knipet i magen och paniken i bröstet?



Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Zarah

Ursh vad jobbigt... Kommer också in i tänkarperioder ibland. Känns som att man bara skulle vilja gå tillbaka i tiden och ändra på saker man gjort.

2010-02-03 @ 10:40:18
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Jeanette

Jag har lärt mig att man inte mår bättre av att älta gamla jobbiga saker. Självklart måste man tänka på sånt också men... låt dig inte tänka för mycket på det som passerat, då kanske du missar det viktiga som finns runtomkring dig just nu.



Sen finns ju vi muppizar att prata med :)

<3

2010-02-03 @ 17:46:39
URL: http://muppungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback