Pluggdag!

2010-02-15 @ 09:05:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Nu börjar en heelt föreläsningsfri vecka! Skönt! Lite läskigt dock eftersom det är meningen att man ska plugga till tentan.. det finns en viss risk att jag kommer sitta med panik på torsdagkväll och undra var fasen all tid har tagit vägen!;)
Har varit ute på en långpromenad nu på morgonen, så skönt att komma ut i friska luften. Både kroppen och knoppen får en chans att vakna till! Har dessutom hunnit med en soft frukoststund med DN, me likei! Hihi.


Nej, nu ska jag ta mig i kragen och verkligen DO IT! Så nu stänger jag ner datorn. Vi hörs i eftermiddag (eller möjligtvis en snabbis på min "lunchrast"!;))



Morgonrocken på!




Maya nyvaken <3 (jag håller hennes rutinmässiga gurkbit i handen hehe)


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: sovereign

De skrev i artikeln att de tycker man ska använda öronsnäcka eftersom att vi trots allt haft mobiler så kort tid och därför inte vet säkert hur farligt det är =S Jag brukar dock inte använda det, gör du? =D



Aaaw vad är det för ras på Maya? Så söt:) Lycka till med pluggandet!



2010-02-15 @ 12:40:24
URL: http://ssovereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback