Räkor och melodifestivalen

2010-02-13 @ 18:33:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Sådan kommer min kväll att bli :) Känns som att en riktig soffsegkväll sitter fint ikväll.. Inga kalla fötter, inga köer, inga missade tunnelbanor, inga försenade nattbussar, ingen dans, ingen sprit, inga mysiga vänner,, Hahaha, finns både bra och dåliga saker med att stanna hemma ;) Men nu har jag varit ute både fredag/lördag två helger i rad så det här får bannemej bli en hemmahelg!! Ska ju upp till jobbet i morrn också..
Är inte så insatt i årets melodifestival, finns det några favoriter? Hörde nått om att de har ändrat reglerna (igen), är det så??



Hahaha, såhär kommer jag säkert sitta ikväll ;) Fan va konstig jag ser ut, kolla minen och handen hahaha!


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback