Undrar om hjärnan kan bli ett russin?

2010-02-18 @ 18:13:17 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


För min hjärna känns som ett russin just nu! Alldeles litet och ihopskrynklat.. Suck! Har suttit mest hela dan och försökt prenta in allt det som jag ska kunna inför tentan i morrn. Det känns som att helheten sitter ganska bra men det är det där med detaljer.. Och hur mycket detaljer är nödvändigt att kunna egentligen? Vi får se hur det går i morrn helt enkelt:) Ska snart käka lite middag och sen blir det nog en genomgång av allt en sista gång innan jag går och lägger mig. Känns inte som att det är någon idé att sitta för länge när inget nytt verkar fastna ändå..:P
Förhoppningsvis hinner jag kolla igenom allt i morgonbitti också!



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Det är bara att kämpa på! Kommer nog att gå bra :)



Jo det jag gillar mest med att vara här är just beviset på att man klarar sig helt själv, vist jag har bott själv i en lägenhet i Sthlm en period men då var det ju bara att åka hem om jag inte hade lust att tvätta eller laga mat. Verkligen en livserfarenhet! :)

På många program på universitetet så kan man läsa en termin utomlands så det är bara att göra det om du ska läsa ett program sen!

Kram

2010-02-18 @ 19:51:03
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Hanna

Amen gokväll fröken. En del av mig har panik och tror att jag kommer misslyckas BIG TIME, en annan del av mig tycker att jag har läget under kontroll. Vet inte riktigt vad jag ska tro.. Men du ska se att det nog ska gå bra för oss!

Vi ses imorgon..

Kraam Hanna

2010-02-18 @ 20:21:19
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback