"Dead Dog Farm" Releasefest

2010-01-30 @ 18:33:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er,
Ni förstår inte hur trött jag är..! Var på releasefest för "Dead Dog farm's" musikvideo igår. Bandmedlemmarna är har jag lärt känna genom Alex eftersom de går i samma klass. Kvällen började i alla fall rätt tidigt, vid 8-tiden om jag inte minns fel. Partyt bestod av videovisning, dans, mingel, dricka.. Och det var så jäkla kul! Kom därifrån vid halv 3 tror jag och kom i säng vid halv 4 kanske.. Det värsta var att klockan ringde redan 2 timmar senare, ca kvart i 6 på morgonen, eftersom jag skulle upp och jobba! Usch, har aldrig varit så trött (och bakis!). Jag var säkert inte ens helt nykter när jag kom till jobbet. Illa! Men nu är jag hemma i alla fall :D Det är helt klart värt att vara trött ibland om man får chansen att vara med på sånna där fester ;)





Ikväll blir det soffa och godis kan jag säga :D

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback