God morgon!

2010-01-23 @ 10:34:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Det blev allt lite av en sovmorgon för min del. 8.30 vaknade jag av att telefonen ringde, hann självklart inte upp för att svara men det kändes ändå som att det var en bra idé att kliva upp ur den varma sängen. Hurtbulle som jag är åkte träningsbrallorna på på direkten och jag gav mig ut för en joggingtur. Det fick bli en kort tur idag eftersom det var så j*vla kallt!
Har precis ätit lite vetekrossgröt till frukost och hunnit få igång datorn för att uppdatera mig lite..


 

Hihi, alla gamla bilder är sånna som jag har hittat på den här gamla datorn, kul att lägga upp =)  

Så vad står på dagens schema?

* Jogga
* Övningsköra
* Hämta datorn!:D (om den har kommit.. hoppas)
* Låna en bok?
* Plugga
* Och förhoppningsvis lite party ikväll:)

Hoppas ni får en GREAT lördag.

Enjoy;)

H




Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad roligt att bloggen vaknade till liv igen :)

Hur länge/långt brukar du jogga?

Kram

2010-01-23 @ 12:40:56
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback