Nu börjar det!

2010-01-18 @ 22:05:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Jag var på min första föreläsning på JMK idag. Kunskapskanalerna i skallen var vidöppnad, redo att inhämta all viktig information. Känns lite pirrigt att sitta bakom skolbänken igen. Plugget på IB var så extremt intensivt så jag antar det är något liknande min kropp förbereder sig på...
Men det känns i alla fall superkul att jag äntligen får studera en specialinriktad kurs! Att endast fokusera på ett ämne, som man verkligen gillar!
Har precis beställt hem lite böcker, så när de kommer är det bara att sätta igång;)



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Det bästa med att läsa på universitetet! Få lära det man vill och dessutom ha vetskapen att man inte behöver gå dit om man inte vill.

Lycka till med nya kursen

/ Z

2010-01-19 @ 13:57:25
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback