Ny säng

2010-01-11 @ 22:04:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


I helgen var jag iväg och spenderade mitt presentkort på IKEA som jag fick i 20års present. Hade bestämt sedan länge att jag behöver en ny säng och det var just vad jag kom hem med =) En stor fin 1.20 säng som tar lagom mycket plats i mitt rum. Bäddade rent med nya lakan, fick upp en ny lampa och fixade till det i mitt lilla rum. Såg riktigt fram emot att komma i säng i gårkväll måste jag erkänna!:D
Men vad fan tror ni händer? Jo, jag sov skitdåligt:( Vet inte riktigt varför.. Men de nya lakanen var ganska så sträva.. Jag var inte trött och en massa tankar for runt i huvudet på mig..:/
Hoppas det blir bättre i natt :)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback