På bra humör!

2010-01-21 @ 17:14:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Ja det är faktiskt det minsta man kan säga!
Tog arslet ur vagnen idag och ringde till Expertbutiken där jag lämnade in min dator på service för ett tag sen. När jag lämnade in datorn i slutet av december sa de att de skulle ringa och ge ett kostnadsförslag, vilket de inte har gjort.. Så med taggarna utåt, helt inställd på STRID, tog jag tag i luren och knappade in numret. Jag fick prata med en jättetrevlig kille som knappade in mitt namn och nummer för att se hur det går för min lilla dator. Och guess what? Den är färdig! Och tydligen behöver jag inte betala en spänn! :D Så jäkla nice! Jag hade till och med gått och förberett mig på att det skulle vara billigare för mig att köpa en ny dator.. Jag lämnade ju in datorn 2 dagar efter att garantin hade gått ut (suck!). Men tydligen var de på servicen lite extra snälla mot mig :D



Yes, nu finns det inget som kan förstöra min dag!:D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Haha tackar :P

Jag kommer att vara här fram till 31 maj, så det är ett bra tag kvar. Men tiden ska nog gå fort snart.



Vad härligt att det fixade sig med datorn! Är ju som ett handikapp utan ;)



Hur har det gått med kursstarten?



Kram

2010-01-21 @ 22:00:34
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback