Resumé 2009

2010-01-11 @ 13:07:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kul att tänka tillbaks på året som gått!

1. Gjorde du något i år som du aldrig tidigare gjort?
Hmm.. Jag slutade plugga. mohaha..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, brukar inte va så seriös med sånt där. Men jag har fortfarande lite små "ticks" för mig så vi kan väl se det som ett misslyckande;)

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera faktiskt!:D Jag är tydligen "mormor" numera hahahaha ;)

4. Vilka länder besökte du?
Spanien (Alicante) och England. London is amazing!! <3

5. Är det något du saknat under 2009 som du vill ha under 2010?
Lite vetskap om vad jag vill göra med mitt liv i framtiden. Och sen en tatuering förstås;)

6. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg datumet exakt men dagen vi alla fick våra IB betyg glömmer jag aldrig :)

7. Vad var din största framgång 2009?
Att gå ut gymnasiet tror jag.

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, lite småförkylningar men inget allvarligare. Peppar peppar :)

9. Bästa köpet?
Min mobil.

10. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj vilken svår fråga.. Men mycket pengar gick åt till resorna :)

11. Gjorde någonting riktigt glad?
Många saker :) Bland annat att Olympus kom igång igen :)

12. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Lady Gagas låtar kanske, hon har blivit stor :P

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina vänner kanske..

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat?

15. Bästa boken du läste?
Har ärligt talat inte läst så jättemånga hehe.. Kommer inte på namnet på den som jag gillade bäst!

16. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade födelsedagsfika här hemma med släkt och vänner :)

17. De bästa nya människorna du träffade?
Alla härliga människor på jobbet!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback