Justerö

2010-07-28 @ 20:55:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er,
idag har varit en riktigt mysig dag. Vaknade som vanligt ganska tidigt och började dagen med en joggingtur följt av en stoooor frukost. Bästa starten på dagen, jag lovar :)
Vid halv 10-tiden kom mormor och morfar hit för att åka med oss till Justerö där min farbror bor. Det tog ganska lång tid att åka dit eftersom man måste ta färja och grejer men till slut kom vi fram. Väl framme blev det husevisning och korvgrillning ute på altanen, aldrig fel ;) Det var en riktigt soft dag med en massa snack med nära och kära i solen, helt underbart.
I morrn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det snackas om regn?! Hua! Hoppas inte! ;)









Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback