Shopping <3

2010-07-26 @ 20:13:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har varit en kul dag. Jag var nämligen i stan och shoppade med mami och papi! Inte varje dag vi gör det alla 3 tillsammans kan jag lova!;) Anledningen var att vi alla behövde köpa en eller flera saker till min farbrors bröllop som vi ska på på lördag.
Papi kom hem med en kostym och ursnygg ljusrosa skjorta med matchande slips, me like. Mami köpte lite armabnd och själv hittade jag ett par pjucks som är TO DIE FOR!! Men jag lovar er, det är killer heals så jag måste gå in dom lite här hemma tror jag, hehe ^^
Var även och hälsade på Carola och resten av familjen. Åkte därifrån med ett gott humör och lite bling bling, hihi ♥

Enjoy;)

H

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback