Tävlingshelg

2010-07-04 @ 17:22:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er :)
Denna helg har jag spenderat på klubbens hopptävlingar. Igår var jag och Olympus med och tävlade och jag kan inte vara annat än supernöjd! Vi fick till en riktig toppenrunda i första klassen som gjorde att vi vann :D I andra klassen fick vi 8 fel men det kändes helt ok ändå :)
Idag har jag och syster hjälpt till som funktionärer större delen av dagen. Det har ju varit underbart väder och eftersom vi varit ute nästan hela tiden så har vi nog lyckats få lite färg men vi är dessutom dötrötta av solen! Ni vet man blir sådär lite småseg pömisg efter en dag i hettan, men det är en skön känsla liksom :) Så nu blir det till att softa en stund..



En bild på min lilla stjärna.

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback