Ännu en helg i juni :)

2010-06-21 @ 12:34:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ett återkommande fenomen här i bloggen är att jag skriver ett inlägg på måndagen och inser att jag inte skrivit något på 3 dagar och därför måste återberätta hela helgen! Det beror förstås på allt för händelserika och roliga dagar som håller mig borta från datorn, precis som det ska va =)

Fredagen var ganska soft med filmmys här hemma. På lördagen åkte jag och mamma på en härlig tur till Norrtälje där vi strosade runt och handlade ostar, haha. Gott =) På kvällen hade jag lite grillfest med kära vänner här hemma. Jag (och alex lite grann mohaha) gjorde en potatisgratäng som blev riktigt god och dessutom kunde vi sitta ute och käka :D Söndagen var förstås BAKISDAG big time. "Man mår som man förtjänar", "Som man bäddar får man ligga", ja, har typ hört allt det där. Men idag mår jag prima =)



Solen skiner! Fundera på att sola och baka mandelkubbar. Hmm, får se ;)

JUSTE: CHILE - SCHWEIZ KL. 16.00, MISSA INTE! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback