Sex and the city 2!

2010-06-04 @ 17:26:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Igår kväll var jag och såg nya SATC filmen tillsammans med Hanna och Sofia. Alla recensenter har ju verkligen sågat den här stackars filmen så jag hade inga stora förhoppningar utan förväntade mig en något underhållande stund i biostolen. Men vafasen, filmen var ju SKITBRA! Visst den är lite överdrivet glamorös och allt annat än djup, men tusan vad bra dom lyckas med de 4 personligheterna och med grymt mycket humor! Grejen är att, man måste ÄLSKA serien för att förstå sig på och gilla filmerna. Så jag kan ju förstå att Gösta 55 som skriver en recension om filmen inte ger den toppbetyg. Jag säger bara, se den! Den är inte magisk men helt klart sevärd! =)



Efter filmen gick vi till Kungsträdgården för att kika runt på "Smaka på Stockholm" som håller hus där den här veckan. Där blev det tapas och lite gott att dricka :)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback