Solskydd

2010-06-02 @ 23:03:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Det är viktigt att skydda sig mot solen, speciellt såhär i början när våra kroppar är alldeles vita efter den långa vintern. Jag har lite känslig hud och får alltid som soleksem i armväcken, inte kul alls! Det blir rött och kliar som tusan!!
Jag behöver verkligen fylla på solskyddsförådet här hemma men jag känner mig rätt lost i denna oändliga värld av krämer och sprayer. Har ni någon favorit?? Och kanske nått ni rekomenderar till soleksemet just..? Jag funderar på att köpa nån isande gel, vet att vi hade en sån förut, som fungerar som en aftersun-lotion, såååå skönt att smörja in känsliga hudpartier med efter en dag i solen! 



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alex

Rayito de sol haha :)

2010-06-03 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback