Svacka?

2010-06-16 @ 22:06:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


För tillfället vet jag inte riktigt hur livet ligger till. Vissar dagar känns det som att jag är på topp, andra som att allt dalar.. Ni vet ibland känner man ju sådär superstarkt att livet verkligen är GREAT eller att det suger, men just nu vet jag inte riktigt var på den där skalan jag befinner mig, och det tär på krafterna på något sätt. Jag är rädd för att bli besviken när allt känns bra, och jag är rädd för att det aldrig ska bli bättre när det känns tungt. Låter lite som att jag glömmer att leva..?

Jag ska försöka fokusera på positiva saker framöver. Det kommer ju inte bli bättre av att tänka negativt i alla fall. Kanske borde jag göra nått, typ förändra nått? Aa, vi får se.



Jisses, vilket DEPPinlägg! Inte meningen, I´m fine! Verkligen :D Antar att jag grubblar på livet och framtiden för illfället bara.. ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

Think posssiiiitttiiive

Snart eru har med miiig o dem andra =) Pusss <3 vinkvallar x 4732740257 pa balkongen :D

2010-06-17 @ 19:12:37
URL: http://tatuaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback