Årets tävlingsdebut!

2010-03-21 @ 18:00:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har jag varit iväg på årets första hopptävling med Olympus. Debuten fick passande nog bli på första omgången av Div I i Enköping. Olympus kändes TOPPEN!! Han var sådär lagom taggad idag, vi kom väldigt bra överens och hade flyt helt enkelt =) I första klassen (som var en uppvärmningsklass) var vi felfria och i lagklassen fick vi 4 fel, ett typiskt litet pet som jag redan förskjutit ur mitt medvetande ;)

Ska försöka lägga upp en film lite senare. Grejen är att jag först måste föra över den på datorn, sen ladda upp den på youtube och till sist lägga upp den här, skulle bli förvånad om jag lyckas med allt det där utan problem.. ag är ju liksom inte så teknisk av mig^^ Men men, jag har mina kontakter! ;) Mohaha!

Hörs!<3

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback