Brochyrer..

2010-03-15 @ 22:17:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Fick hem en trevlig brochyr som jag skickat efter idag. Hoppas mina framtidsplaner hår i lås! Spännande.. ;)

Annars har dagen varit ganska.. vanlig :) Började i stallet, sen skolan, sen jobbet. Känner mig ganska trött nu men det är skönt att veta att jag är heeeelt ledig i morrn. Ska försöka ta tag i plugget inför tentan men det får nog bli iförd mjukiskläder i soffan med en kopp kaffe;)



Min pluggoutfit HAHAHA

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Zarah

Å vad kul att det börjar hända lite saker med dina planer. Ska bli kul att se hur det artar sig längre fram.



Kämpa på med tentaplugget så du kan unna dig en lång ridtur i solskenet utan att behöva känna stress.

Kramar

2010-03-16 @ 00:01:19
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback