En riktig jävla skitdag!!

2010-03-04 @ 17:16:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Varför finns det sånna där dagar då allt bara går åt helvete?! Idag har iallafall varit en sån dag. Jag brukar oftast vara ganska bra på att peppa mig själv att försöka hitta något positivt med allting, men inte idag. Nej, idag tänker jag dela med mig av allt det som gör det här till en jävla pissdag:

* Det är kallt!
* Det snöar FORTFARANDE
* Det blåser på tvären
* Jag har sämsta hair-day ever
* Mina fötter blir blöta hur jag än bär mig åt
* Bussen var sen
* Bussen var FULL
* Min bästa vän ska flytta till andra sidan jordklotet
* Jag har en massa tråkig kurslitteratur som jag måste läsa
* Jag hamnade bakom den fucking jävla plogbilen så att det tog en KVART att åka hem från bussen
* Tycker det är allmänt piss att bo i sverige över huvud taget just nu!!



Jag kommer säkerligen kolla tillbaks på det här inlägget vid ett senare tillfälle och tycka att jag är en bortskämd snorunge som klagar på allt, men just idag just nu så måste jag få ur mig detta! PUNKT SLUT

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback