Frukost på Baverket

2010-03-18 @ 16:05:56 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Igår efter skolan träffade jag Alex. Det blev sushi (som alltid;)) och sen en lugn TV-kväll hemma hos honom. Det var kul att träffa familjen igen =) <3

Vid 10-tiden idag mötte jag upp goaste Esther för en frukost på stan. Så himla mysigt att träffa min vän igen!!<3 Det var flera månader sen sist vi sågs så vi hade mycket att prata om..;) Vi satt på Bakverket på Bondegatan och åt varsin frukostmeny bestående av bröd, ost, skinka, ruccola med dressing och sesamfrön, yoghurt med bär, lemonad och kaffe. Gott!!=) Esther är en sån där som man kan prata om allt mellan himmel och jord med.. Idag tex pratade vi om allt från booyz till svenska kyrkan, hahaha. ;)



När jag kom hem från stan var jag förbi farmor en stund. Min lilla farmor är så snäll och tar hand om Maya ibland när vi är borta. Eftersom Maya måste ha medicin vissa specifika tider på dygnet så är det toppen att farmor kan hjälpa oss!<3

Nu ska jag snart ner till stallet för att rida. Blir nog till att ta några språng i ridhuset för att förbereda lite inför tävlingen i helgen =)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Madde

Jag, gabbe och janni käka också frukost där igår!!! exakt samma meny också!! läskigt!

2010-03-18 @ 19:53:44
URL: http://neonlight.blogg.se/

Postat av: ida

hej hur många år är du?

kram ida

2010-03-20 @ 18:27:03
URL: http://joddelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback