God fredag gott folk!

2010-03-26 @ 08:14:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Tenta-ölen igår (som blev tenta-vin och tenta-drink för min del) var oerhört trevlig! Vi var på ett ställe vid Slussen som heter Bauer, jättemysigt ställe! Det var bara EN liten grej som var dålig, dom hade ingen cider! Wtf?! Vilket ställe "har inte cider"????? Därav vin och drink;)

Kom hem ganska tidigt vilket jag är tacksam för idag. Ska nämligen iväg till jobbet snart för 9-timmars jobb. Direkt när jag slutar ska jag svischa hem till linda för lite fredagsmys med tjejerna! Kanske boka Spanien biljetter till sommaren...?;)



Ha en bra dag!!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Bauer är verkligen supertrevligt, god mat har de också om du ska tillbaka :)

2010-03-26 @ 15:48:57
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback