Läkarbesök

2010-03-03 @ 13:17:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Shohoo!
Undersökningen i morse gick bara bra =) Fick mig ett gott skratt redan när jag kom dit och dem gav mig en liten burk för "urinprov". "Sen ställer du den i skåpet", sa han till mig. "What, vilket skåp?". "Du kommer fatta vad jag menar". Hahaha. Se bilden längre ner! Resten av undersökningen bestod av ett hörseltest, lungkapacitetstest, blodtryck, vägning, mätning och blodprov. Fick med mig ett litet intressant papper hem där resultatet för alla moment utom blodprovet fanns med. Jag vet nu till exempel att 7.1 kg av mitt höger ben är muskelmassa. Interesting..;)
Har hunnit med en prommis med Maya och en ridtur med Olympus också! Nu borde jag läsa.. Shit, palla läsa HELA TIDEN!! grr..



Hahahaha, fick typ en skrattattack där inne på toan!



Mysig tur med Mayis i sooooolen! Blundrar och låtsas att det är vår..;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

haha klockrent, hur lång tid tar det innan du ska dit igen då?

Skönt med sol, har minsan inte sett solen här på hela dagen :(

2010-03-03 @ 19:07:53
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback