Modebloggar.

2010-03-09 @ 21:00:09 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Varför ska alla blogga om mode? Finns det inget roligare att skriva om liksom? Det finns ett enormt överflöd av mode i denna bloggvärld och jag menar inget illa mot de som har ett stort intresse för kläder, men alla modebloggar är liksom.. så lika? Eller har jag fel..? Det är en stor tråkig röra av "dagens outfits" och "vårens måsten". Och ja, jag är medveten om att min lilla vardagsblogg kanske inte är så megaintressant den heller men åtminstone är den personlig!;)



Snart är det sängen som gäller för i morrn ska jag va på jobbet tidigt:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Kunde ite ha sagt det bättre! Självklart att man kanske visar vad man har köpt men det finns annat att skriva om också. Börjar bli en aningen överdrivet nu.

Härligt att våren kommer till er nu!

Kramar

2010-03-09 @ 21:44:08
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: sovereign

Haha agree



2010-03-10 @ 18:03:16
URL: http://ssovereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback