Nagelproblem

2010-03-11 @ 20:09:49 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Veckorna rullar på i rasande fart! Helt galet! Redan torsdag liksom..
Den här dagen har varit rätt så.. normal. Har ridit, varit i skolan och strosat runt lite på stan. Mysigt i solen som äntligen börjar titta fram.

Nu ska jag sätta mig ner och fixa mina naglar, de ser hemska ut efter helgens jobb! Dessutom har dem blivit lite sådär gulaktiga av att jag alltid har dem lackade, ser ut som fingrarna på en rökare! Vilket jag definitivt INTE är! Någon som har några bra nagelskötseltips?? Jag försöker hålla dem relativt korta och lackade för att skydda när
jag jobbar och rider, men ändå så flisar dem sig..! Hjälp!



Janita !



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alexandra

joo det är bra :)

2010-03-12 @ 20:29:35
URL: http://phose.blogg.se/

Postat av: Zarah

Du måste alltid ha underlack eller bara vanligt genomskinligt, dock är det bäst med underlack då det är anorlunda blandning som inte sliter lika mycket på nageln/gör att det blir snyggare färg och yta på det ovanför och gör att det är lättare att få av färgen.



Dessutom är det bäst om du har ett överlack också, tycker egentligen att det är viktigast då det gör att ytan ser jämnare ut och färlänger nagellackets livslängt mycket.



Kort sagt betala lite extra för ett underlack och ett överlack så kan du i princip ha nagellacket i två veckor utan en skråma. finare och bättre för naglarna :)



Kramar

2010-03-14 @ 15:16:48
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback