Te siento - Wisin y Yandel

2010-03-07 @ 00:25:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Vilken seg och SKÖN lördagskväll det här har varit. Känner redan hur kroppen börjat samla på sig lite energi inför morgondagen, vilket är bra eftersom vi ska iväg på "pay and jump" med Olympus. Vad händer mer i morgon.. jo det är vasaloppsstart på morgonen och på eftermiddagen ska jag fika med Esther!!!! Längtar! :D Innan jag säger god natt tänker jag bjuda på en grym låt:

Bästa låten för tillfället: Te siento - Wisin y Yandel

Lyssna och njut!



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

hahha, jaa dt var lite galet , men men :P jag har funderat på tung piercing så jävla länge så nu beslöt jag mig för att göra den =P Gjorde den på ANT i gamla stan =) Dt gjorde inte piss ont, men dt var liksom konstigt, för det var sånt jävla tryck på tungan mest.. kände knappt nålen. Men nu efter e dt jobbigast, tungan är 3 gånger så stor o man kan knappt prata .. haha men om 2 veckor får jag byta till mindre stav o då blir det lättare att röra tungan =)



Pusssss

2010-03-07 @ 13:47:33
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback