Tillbaks i cybervärlden!

2010-03-25 @ 13:03:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Tog ett litet break från internet igår eftersom jag verkligen behövde sitta med tentaplugg hela dan. Hoppas allt pluggande har gett resultat och att jag får godkänt på tentan som jag var iväg och skrev idag!

Har precis kommit hem och hunnit käka lite lunch. Nu ska jag ner till stallet och sen SOFTAAAAAAAAA! Senare ikväll blir det förmodligen att åka in till stan för en tenta-öl med klassen !;) Hihi, en grej jag har lärt mig om att plugga på universitetet, vad man än ska göra så går det alltid att sätta ett "öl" på slutet så har man en anledning att gå på pub tillsammans ;)

Vet ni? Jag sitter och dricker en kopp kaffe och det smakar så JÄVLA GOTT!!







Btw, gick in till frissan och bokade en tid idag efter tentan. Känns som att det behövs..?


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Hanna

ALLTID LIKA SNYGG!

2010-03-25 @ 22:37:17
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback