Vakna på rätt fot?

2010-03-05 @ 06:56:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Godmorgon!
Ligger i sängen med min lilla hpmini och checkar läget på facebook. Ska alldeles strax pallra mg upp för att käka frukost, en är det dags att ta tag i dagens bestyr! Ska köra ner mamma till bussen, rida och sen iväg till jobbet.
Hoppas bara jag sätter ner rätt fot nu nu jag kliver ur sängen.. På svenska heter det ju att "vakna på rätt sida", men på spanska säger man ungefär "vakna på rätt fot" (det är tydligen vilken fot som är den första man sätter ner i golvet som är det avgörande..) , hahaha. Vet inte hur mycke jag garvade första gången jag hörde de där!;)



En liten knorva som ligger å sover i min säng :)


Nej, bäst jag sätter fart!<3

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alex

Hahaha yes så ere

2010-03-09 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback