Veckans planer

2010-03-01 @ 22:29:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Känns som att det här är en vecka med väldigt blandade planer. Något som är väldigt kul eftersom jag så lätt blir uttråkad, men samtidigt finns det en risk för att jag blandar ihop allt och glömmer en massa saker! Icke bra..

Så resten av veckan ser ut nått sånt här:
Tisdag: LEDIG!! Plugg och dressyrträning..
Onsdag: Läkarundersökning på morgonen och PUB-kväll på skolan
Torsdag: Skola
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba
Söndag: Pay and jump

Sen är det ju det där med tider. Man ska inte bara veta vad man ska göra och vart man ska, man måste veta tiden också!;) Känns som att almanackan kommer väl till pass den här veckan:D Planering är A och O för en gammal IB-elev höhö.. ;)



Nu ska jag fortsätta dricka mitt té å kika lite på TV... :)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Molly

hej hanna och god morgon!

du ser ut att ha en händelserik vecka framför dig :)



sv: ja, visst var chokladen god. jag trodde inte riktigt det då jag har dålig erfarenhet av marsipanbröd, men den här var ju inte alls som de.



du får ha en bra dag! Kram

2010-03-02 @ 07:27:14
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback