Vilken start!

2010-03-23 @ 07:30:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Har ni ocks varit med om att man vaknar och från det att makliver ur sängen så går allt åt pipsvängen? Det här har än så länge varit en sån dag för mig. Det började med att jag drog upp rullgardinen och såg snöstorm framför mig... Suck! På med kläderna och ner till stallet, vad möts man av där? Jo, en tappsko! Eller inte ens det faktiskt, skon satt liksom fast i en söm så det var bara för mig att ta fram en tång och leka hovslagare sådär på morgonkvisten. Kommer upp till huset igen, lyckas välta ut en stor papkasse med tomburkar. Mot frukosten, är SÅHÄR JÄVLA NÄRA att tappa en porslinskål i golvet, lyckas liksom fånga upp den med en annan sål i luften, sjukt, haha. Kanske är det nu turen börjar vända?;)



Jag med yoghurtskålen hihi <3


Ha det bra! Jag är säker på att med rätt inställning kommer den här dagen bli toppen!;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Tänk positivt och dagen kommer sluta awesome :) <3

2010-03-23 @ 11:26:23
URL: http://muppungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback