Walking in sunshine!

2010-03-09 @ 10:47:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jag kan omöjligt förklara hur glad jag blir av det här soliga vädret!! Allt känns så mycket lättare och till och med jag känner att Sverige kan vara rätt mysigt ändå;) Jag brukar ju alltid klaga så mycket på att det alltid blåser och regnar/snöar, särskilt just här där jag bor.. Men idag är det vackrare än vackrast!

Har tagit mig an kurslitteraturen en stund på förmiddagen men nu är det dags att ge sig ut i solen.. Ska ner till stallet och mocka sen blir det en promenad med Maya. Sömntutan ligger FORTFARANDE och sover!! Jisses, jag undrar om hon verkligen är en hund.. ;)



Så här fint är det när solen går upp över ängarna där jag bor..<3

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback