Yeeeeeeeeeeees!!

2010-03-08 @ 20:11:52 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Den här dagen har varit TOPPEN!! Solen har varit framme hela tiden, hörde några fåglar kvittra under min joggingtur i morse och SNÖN HAR BÖRJAT SMÄLTA! Vågar vi säga att våren är påväg kanske..?;)

Passande nog var jag iväg och shoppade lite våriga grejer igår.. Ett par vita converse, en svart pennkjol (SÅ snygg!!) och två par solglasögon kom jag hem med. Det var nära att jag kom hem med en bikini också men där någonstans gick gränsen.. hihi ;) Gjorde premiär med ena paret glajjor idag ihop med min skinnjacka som legat i ide under vintern.






Glá!


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad harligt med lite varkanslor dar hemma.

Mina forsvann i gar da det snoade :(

2010-03-09 @ 00:35:52
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: sarita

sv: vad tråkigt att du ej har badkar! det är skit mysigt. söt blogg förresten, vad betyder din tatto?

2010-03-09 @ 01:11:36
URL: http://zcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback