Alex 21!!

2010-05-15 @ 21:03:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Heej alla,
måste börja med att, precis som alla andra, kommentera det fantastiska vädret vi har haft idag! Härligt:D

Det var skönt med sol och värme, det fick min baksmälla att kännas LITE mindre smärtsam.. Men bara lite hehe.. Som ni säkert förstått fyllde min käre vän Alex år igår och då bjöds det på fest i lägenheten! Jag och mupparna drog dit och vi (eller ialla fall jag!) jag en sjukt grymt kul kväll! Träffade så jäkla härliga människor som fick mig att skratta som aldrig förr. En hel del dricka blev det förstås och jag kom inte i säng förrän 5 i morse, därav megabakis! Men helt klart värt det =)

Ikväll är det soooftish här hemma. Me like. I morrn ska jag på tävling med Olympus, håll en tumme! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback