Bad update

2010-05-30 @ 08:27:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er,
har varit lite dålig på att skriva på sistone. Det beror som alltid på att jag har en massa andra skoj saker att göra på dagarna och då är inte datorn så lockande. De senaste dagarna har det pluggats en hel del men jag har även träffat en massa goa vänner och skrattat mycket.
I fredags morse var jag inne i stan och pluggfikade på Café Magdalena med tjejerna från JMK. Tycker vi var väldigt effektiva och det känns alltid LIIIITE bättre efter att vi gått igenom instuderingsfrågorna tillsammans =) På kvällen sen blev det åter in till stan för att chilla med ett gäng på skinnarviksberget med en cider i handen, me like. Det blev däremot lite kallt så kvällen fortsatte i Årstaberg, drog rätt tidigt eftersom jag skulle upp dagen efter.
Yes, igår stod det jobb på schemat och efter det middag och födelsedagsfirande av Jeanette på en krog. Det var mysigt =) Nu sitter jag hos mormor och morfar och förbereder mig för en skogspromenad och sen mera jobb.
Hörs ikväll!

Enjoy;)

H

Btw, det är morsdag idag! Grattis bästa MAMI! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback