Cashar vuxenpoäng!

2010-05-25 @ 23:03:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ja, åtminstone om jag får säga det själv!
Jag har nämligen varit väldigt diciplinerad idag vad gäller ridning och plugg. Jag har dessutom suttit 1 timme i bilkö påväg till jobbet (sånt gör ju bara vuxna, eller hur??) och utvärderat min lilla budget plan för maj månad samt gjort en ny plan för juni. Jag måste erkänna att det faktiskt är jätteskönt att ha lite koll på vad man egentligen gör för sina pengar. Det blir grymt mycket lättare att spara då, vilket jag verkliegn måste göra om jag ska lyckas med mina planer för nästa år =)


Snart är det sleeepy time. I morrn blir det plugg.

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback