Långhelg på G

2010-05-12 @ 21:31:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Idag hade jag en föreläsning på förmiddagen sen spenderade jag en stund i solen i stan med två underbara muppar <3 Dagen har alltså varit rätt chill! Me like.
Nått som jag gillar ännu mer är att det är långhelg på gång! Alltså är det inte bara jag som är ledig, utan alla andra också! Sweeet. I morrn ska jag mamma och syster iväg för att fiska med kusinerna och mormor och morfar. Ska bli skitskoj! Hoppas vi får napp!;)
Kommer förmodligen bli seg uppdatering. Hörs!



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad roligt att fiska, det är så mysigt :)

Fina bilder, vilket bildprogram är det du använder?

<3

2010-05-13 @ 14:13:51
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback