Morgonjogging

2010-05-07 @ 13:03:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Hej på er =)
Idag är det fredag och jag har inget särskilt för mig. Gick upp ganska tidigt för att ta en joggingtur, det var skönt men jag behöver köpa nya gympaskor, de jag har nu är helt SLUT i sulorna. Därefter blevd det stallfix och en prommis med Maya :) Nu sitter jag i soffan och har just klämt i mig en av empanadasarna som jag och mormor gjorde igår. Fyllningen blev PERFEKT!! Däremot åt jag en gjord på smördeg och jag tror de gjorda på pajdeg smakar ännu bättre;) 



Ska snart ta fram skolböckerna och försöka läsa allt det som jag redan borde ha läst men som jag inte har tagit mig för att läsa. Ja.

Happy friday people!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: linn

svar: Tack :)



vad duktig du är :)

2010-05-07 @ 16:27:37
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback