Sitter och funderar..

2010-05-27 @ 15:14:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


.. på att köpa antingen en ipod touch eller en iphone!

Iphonen är ju sjukt dyr här i Sverige men hyfsat billig i USA, till och med billigare än en ipod touch är här i Sverige. Galet. Grejen är bara att jag i sånna fall måste be någon som åker till USA köpa en åt mig, och sen be någon hacker att öppna den för det svenska nätverket. Tror att jag har kontakter till båda dessa punkter.. Frågan är bara om det är värt det och om allt kommer gå i lås..? Hmm..
Jag har inga erfarenheter av ipod touch, är den bra?? Hur bra internet har den? Hur är kvalitén?


Bild från applestore

Annars skulle det ju va rätt lätt att gå till Elgiganten och köpa en ipod touch här i Sverige bara. För grejen är, att egentligen behöver jag ingen ny telfeon, utan snarare en ny ipod, men det vore samtidigt kul med internet funktionen. Men då är frågan om det inte är lika bra att köpa en iphone..?
Jisses. Vilka i-landsproblem!!


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

Jag tycker nästan att det är bäst att inte köpa en hackad.. att fixa abonemang på samma gång till den.. Ioförsig går dt inte med tele2.. Men jag får tex ringa för hela mitt belopp som jag betalar plus surfa hur mkt jag vill, mms o sånt ingår.. Jag tycker dt är super ! Men en sak man ska tänka på är att iphonens batteri håller bara knappt en dag..



MEN ANNARS är iphonen dt bästa jag haft, ärligt.. Den har verkligen allt !! =)



Men åh andra sidan om dt bara e musik så är ju ipoden bra också.. känns bara jobbigt att ha två saker, mobil + ipod =)



du får ta en funderare helt enkelt =) :D

puss

2010-05-27 @ 18:09:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback