Sittning

2010-05-20 @ 17:56:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej torsdag!
Njuuuuter av solen och värmen! Ni med antar jag?
Idag har jag varit i skolan och lyssnat på en föreläsning med en tysk (engelsktalande som tur var hihi) professor. Mycket intressant. Eftermiddagen har varit softish som fan, har legat på solstolen och läst lite grann. Ska nog be papi sätta upp våran hängamatta, det är ju sommar på hög nivå att ligga och läsa i den =)
Senare ikväll ska jag iväg på "sittning" med klassen/skolan. Vad jag har förstått så är det middag och sen eftersläpp, typ som studentskiva fast inte lika stort och festligt antar jag, och dessutom med studentpriser i baren ;) Jag ska i allafall bara dit på eftersläppet en kortis =) Inget partyparty mitt i veckan här inte ;)
Take it easy :)

Ber om ursäkt för att min logg är bildlös och tråkig för tillfället! Det är nämligen så att internetuppkopplingen krånglar på min dator och på den här datorn så funkar inte usb portarna så jag kan liksom inte ladda över bilder! :( I-landsproblem i guess :) Bjuder på en söt bild idag iaf!



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback