Spontant jobb

2010-05-10 @ 23:05:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har jag inte varit hemma på hela dan! Me like.

Åkte hemifrån vid halv 8 i morse för att hinna till skolan för att plugga lite innan föreläsningen vid 10. Lustigt nog ringde min käre chef medan jag satt med näsan i boken och undrade om jag hade lust att komma in och jobba på eftermiddagen. Och eftersom jag är rätt billig nu för tiden, doing anything for money hehe (skämt å sido), så sa jag självklart att jag kunde det :D Jobbade kvällspasset till 21 så jag var inte hemma förrän strax efter 10. Lite segt men helt klart värt det :)



Nu ere snart dags för sängen.

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback