Check!

2010-11-03 @ 16:19:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Under ett par månaders tid har jag intensivt arbetat med att samla på mig alla dokument om mig själv som behövs för att ansöka om visum i Chile. Allt från friskhetsintyg till registerutdrag från polisen, visste inte ens att det fanns så många dokument som intygar att jag är jag, haha!
Idag blev jag i alla fall ÄNTLIGEN klar och samlade ihop allt i ett kuvert som jag sedan la på lådan. Sweet. Nu gäller det bara att hoppas att brevet kommer fram ordentligt och sen den eviga väntan på ett godkännande alternativt ett nekande...
Håll en tumme people!


Spanien i somras, Chile till våren ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Peter

Sweet =)

2010-11-03 @ 17:29:32
URL: http://artnr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback