Hur svårt kan det va?

2010-11-17 @ 16:47:34 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Gjorde ett nytt försök att skänka blod idag. Åkte tidigt in till stan för att komma i tid till blodbussen vid Garnisonen och sedan kunna knata vidare till skolan och få lite plugg gjort. Men nehej, de ville minsann inte ha mitt blod den här gången heller!
Sist jag gick till blodbussen var det tydligen alldeles för tätt inpå min tatuering. Man måste vänta 6 månader efter det att man har gjort sin tatuering och för min del hade det gått ungefär 4 månader. Så vad var då problemet idag..? Jo, jag hade tydligen haft en ny "sexpartner" de senaste 3 månaderna och sådant är ju verkligen inte tillåtet. De var ingen fråga huruvida det var skyddat eller inte, nej nej sånt spelar ingen roll. Men ****** det får man tydligen inte!

Crap. Tror jag sabbade min sista chans till att fixa mitt nyårslöfte.

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Jeanette

HAHAHA förlåt men det är lite kul :P man måste hålla sig i skinnet för att få vara en generös människa ;)

2010-11-17 @ 17:45:34
URL: http://muppungen.blogg.se/

Postat av: Hanna

halloj... måste ses!!! låter som jag missat nått...??

2010-11-19 @ 17:11:19

Postat av: Hanna

Lätt att vi måste!! :D tjejkväll nån dag nästa vecka?? Pussss<3

2010-11-19 @ 20:17:22
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback