Grattis mami :)

2010-09-06 @ 22:43:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag fyller världens bästa mami år! Började med att fira i morse då jag gav henne en liten cocktailtomat med ett ljus (okej det var en tändsticka för vi hade inga små tårtljus) i som hon fick blåsa ut, hihi. Vi har aldrig varit särskilt bra på det där med tårta på morgonen i den här familjen och eftersom hon redan hade ätit frukost tror jag hon blev glad över en liten smarrig cocktailtomat ;)
Efter skolan satte jag på mig förklädet och ställde mig vid spisen. Rulltårtsbakelser och en lite hälsosammare äppelpaj med nötter fick det bli. Närmsta släktingarna kom hit och drack kaffe och surrade en stund. Verkar som att fikat var uppskattat! =)
Mami fick en resaväska och en klocka i födelsedagspresent. Haha, tycker nästan det låter som att vi vill att hon ska dra?! Men nej, så är det inte. Hon hade faktiskt önskat sig båda sakerna ;) Hon reser ju mycket i jobbet och .... ja, det är ju bra om hon inte missar planen också!


Grekland -08

Nu ska jag nog se på en film. Besitos amigos. La vida loca como siempre! ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback