Första inlägget...

2011-01-12 @ 17:32:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


... med min nya asus mini-laptop!
Jag har försökt få ordning på min hp-mini under en längre period men det verkar inte bättre än att den är rätt så fullproppad med virus.. Så går det när man laddar ner en massa skit och samtidigt är lite för snål för att köpa ett redigt antivirus program. På min nya leksak har jag installerat norton internet security :)

Egentligen hade jag inte tänkt köpa en ny dator på ett tag eftersom jag måste spara så mycket pengar som möjligt inför resan. Men samtidigt känns det viktigt att ha med sig en egen liten laptop till Chile så att jag kan ha en regelbunden kontakt med familj och vänner här hemma. Så jag ser det som en lyckad investering! ;)

I morrn har jag slutseminarie i skolan, känns sjukt att det redan gått ett helt år på JMK! Jag har fått en massa ny kunskap och lärt känna sjukt goa människor. Kommer sakna tenta-plugg på Magdalena's Café vid Karlaplan och alla galna Valross skämt ;) Vi måste verkligen ses där snart igen! ;)


Magdalenas Café



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Molly

vad kul med chile :)



jag har också en asus, riktigt bra dator :) bra format också.



du får ha en underbar resa! kram

2011-04-12 @ 14:19:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback