Ben and Jerry´s, Mumsigt värre:)

2008-04-01 @ 19:58:25 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hejsan,
satt i Kungsträdgården i solen en stund igår eftermiddag med Alex. Vi åt en varsin liten portionsförpackning Ben and Jerry´s glass, mmm så gott:) Jag åt nått med banan och choklad och Alex åt med vanlijglass och chocolate chip cookies!! Nu när det är så mysigt när våren håller på att smyga fram så tycker jag man ska skämma bort sig själv med lite glass:D

Har sett att det finns en sort som heter fishfood:S får se om man vågar testa den nån gång... haha

image43


Några förslag på goda BnJ´s sorter?:)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

Ahh vad harligt det lat :) Jag brukar kora pa den sorten som alex tog :D har inte vagat testa sa mkt annat :) Hoppas allt ar bra med dig, och haarligt att hora att det borjar bli varmt och varen tittar fram i sverige :) Har ere som en sommardag, haarligt :) Ha det best, Vi ses snaaart :)
Pussar

2008-04-01 @ 21:19:51
URL: http://liimpans.blogg.se

Postat av: Julia

Phishfood är typ den gooooooooodaste!! Du måste prova den!!!! Sen är Fossil Fuel en favorit och jag tänkte dessutom prova Baked Alaska :)

2008-04-02 @ 22:42:45
URL: http://juwlea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback