Massa kul i Täby

2008-04-27 @ 18:48:59 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Yesss, har varit i täby rätt mycke i helgen:)
I fredags vare Geckolife, ett party som arrangerats av ett eventteam med samma namn, på täby galopp. När vi kom dit vare nästan så man trodde man hade kommit fel, "Hallååå var e alla..?" Men så småningom började det rulla in lite folk,, mycke snobbar enligt Anna och mig men till slut kom det även lite "normala människor"..;) Inte så värst mycket folk på dansgolvet (kanske eftersom det fanns 3 stycken!! Hade räckt med 1..) men det ändrade vi på efter 2 drinkar. Jag tjoade runt i Mari´s mammas ballerina skor, mina egna fina pumps gick nämligen sönder på vägen dit, klacken gick av!! Så ja, jag vandrade genom halva täby mitt i natten med bara en sko och kort kjol, såg säkert jättefint ut... Men en MASSA tack till GullBritt som kom med ett par skor till mig:D
På lördagskvällen fortsatte täby besöken, den här gången på Tibble teater där vi, alltså jag Alex Soffan Mamma och Pappa åkte för att kolla på "FAME-musikalen" av musikallinjens avgångsklass, Julia var också med och hon var superduktig!! Skitsnyggt ass i dom där trikåerna asså;) Iaf, det va skitkul å alla va verkligen jätteduktiga:)
Idag har jag mest varit hemma, Alex å jag har haft wrestling/kudkrig/ninja fight i vardagsrummet, haha lika kul som alltid;)

image45


Nu väntar Valborgsveckan:D
Hare gott!!

H


Kommentarer

Postat av: Julia

HAHAHAHA, mitt ass???
Var den verkligen SÅÅÅ utmärkadne i de där trikåerna....

VALBOOOORG

2008-04-28 @ 21:31:40
URL: http://juwlea.blogg.se

Postat av: Julia

Btw, jag blev också inbjuden till Geckolife.... Men jag är ju för liten... BUÄÄÄHÄÄÄÄÄ

2008-04-28 @ 21:32:25
URL: http://juwlea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback